miercuri, 5 noiembrie 2014

FOTO! Cum sunt sfidați bicicliștii timișoreni de către autorități ?

 

      O nouă zi, o altă pedalare către job, o nouă pistă descoperită ...

   Mă aflam pe strada Mures când, deodată, pe partea stânga îmi sare în ochi indicatorul ăsta

                           
     Hmmm, o fi de ceva timp acolo, dar abia acum l-am observat ...

     Strada Gheorghe Cotoșman e proaspat asfaltata, stalpisori reflectorizanti sunt montați pe trotuar,din metru in metru, totul e ok, cel putin pare ok la prima vedere


    Mă uit la ceas, sunt in grafic, am timp să mă aventurez pe noua "pistă"...
   
    Presimțeam că ceva nu e in regula cu pista.... Se ingustează ! 



Și se ingustează...


Și se ingustează...


Și ce sa se mai ingusteze...? :)
  La cât de îngust e trotuarul aici, nici șablonul cu bicicleta nu le încape...


     Ei se asteaptă ca pe aici să circule bicicliști din ambele sensuri, pe partea cealaltă a străzii neexistând "pistă" ...

     Deși nu mă mai miră aproape nimic, din când în când, îmi dau târcoale niște întrebări...

   - Cine ii atât de prost să proiecteze așa ceva?
   - Cine ii prost să accepte un asemenea proiect?
   - Cine ii prost să facă recepția lucrării? 
   - De ce suntem atât de naivi (în special noi bicicliștii) si acceptăm asemenea rahaturi facute din banii noștri ...
   
     Încetați să mai aruncați banii pe proiecte stupide, fără a ține cont de nevoile bicicliștilor, fară a va consulta cu ei in sedințele consiliului local ...
    
     De piste e nevoie pe marile bulevarde din oraș (Rebreanu, Buziasului, Sagului, Lugojului, Take Ionescu, Lipovei, Ovidiu Cortus, 16 Decembrie....etc. ) nu pe străduțe unde traficul este foarte redus, unde o mașină trece la jumătate de oră...

     O altă frustrare mare pe care o am, sunt pistele trasate pe dale de beton. De ce? pentru ca, la noi pavarea dalelor se face foarte prost...dar despre asta discutăm in alt articol
     





   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu